12 januari 2012

Nya Pip

Alla bilder : Pip Stidio

Jag måste ju bara visa upp den nya tapetkollektionen från Pip Studio.
Det finns både tapeter och väggbilder.


Det är ju mycket mönster på vissa men har man inget annat på väggen så funkar det ju superbra som dekoration på en vägg.

 

Mycket färg är det ju också men jag tycker bara det ser härligt ut.
I alla fall på bild, jag vet ju int ehur det skulle se ut på riktigt med denna tapeten i sovrummet.


Den här bilden var ju bara fin!
Jag gillar allt från tapeten, skrivbordet, stolen och ja väskan med.
Tänk och tapetesera denna tapeten i en gammaldags sommarstuga (för oss som inte bor i något sekelskifteshus).


En väldigt färgglad tapet med mycket mönster.
Jag tycker det ser ut som de små turkosa muggarna svävar.


Gillar stolen här också.




Man behöver ju inte bara tapetsera på väggen, man kan ju tapetsera inuti en väska också.


Den här tapeten skulle verkligen få pryda en vägg i mitt sy- och pysselrum, om jag nu hade ett sådant.


1 kommentar:

MinaMirakel sa...

Vi ska snart inreda ett rum till dottern på 11-år, så lite tapet inspiration är inte fel!/Åsa