13 januari 2012

Mera Pip

Alla bilder : Pip Studio

Jo, jag måste fortsätta på gårdagens tema från Pip Studio eftersom jag inte fick plats med alla fina bilder från Pip Studio.
Jag använder ju min blogg för att spara fina saker som jag gillar och hoppas så klart att ni som kikar in också ska bli lika inspirerade som jag blir.


Turkost, min favoritfärg.


Vilken färgexplosion.
Fast det passar ändå in med ett turkost bord och en härligt illgrön lampskärm med vita prickar.

 

Jag gillar deras härliga färger och den här tapeten har både fina blommor och fina fåglar och burar.
Älskar dessa gamla stolar också, måste nog ta tag i att göra om den jag har hemma.


Här är ljusstaken i fokus, lite annorlunda men väldigt fin ihop med tapeten.



Jag är så glad att jag kan skriva lite inlägg lite oftare nu.
Jag har haft en paus i bloggskrivandet men även med bloggläsandet och det saknar jag.
Snart ska jag nog komma igång med lite pysslande igen hoppas jag, eller jag menar att jag ska komma igång med lite sy projekt igen för pyssla gör jag faktiskt lite iform av virkning och stickning.

3 kommentarer:

MinaMirakel sa...

Den översta blev min favorit!/Åsa

Tanjis sa...

Tyckte också bäst om den! :D

Jane, Lyckliga Hem sa...

Hej Tanja!
Så kul att hitta hit:) Googlade på Pip studio bilder och fann din fina sida.Den översta föll jag pladask för i tapet affären, så kul när jag insåg att det är samma mönster (turkost)på min underbara morgonrock jag fick av min man:) Älskar den.
Ha det gott! Jane