20 april 2010

Tre små väskor....


Här kommer äntligen ett inlägg om något som jag har sytt!
Nu struntar jag i att jag inte är nöjd med fotona.

Jag har sytt tre stycken Tilda-inspirerade väskor.
De är inte sydda efter något Tilda-mönster utan de två bakre är sydda efter ett Ottobre mönster och den främre är som en liten handväsksmodell.
Den främre och den mittersta har även ett litet innerfack som vägrade fastna på bild.



Den bakre väskan har Alva redan fått, det var därför det blev bråttom att fota den innan den hade hunnit bli allför smutsig.



4 kommentarer:

Marlene sa...

ÅH!!!Vilka sommriga väskor,man blir glad när man ser dem Väldigt fina!!!!!!!!!!!
Glada Hälsningar
Marlene

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej!
Tack för grattishälsningen!

Visst är godisstället underbart! Googlade på det...hittade massor av bilder.ibland finns dom på tradera & blocket men blir alltid rysligt dyra.....
Men jag vill sååååå gärna ha ett.

bara att ge sig ut på loppisar i sommar & leta om ingen snäll människa kommer med ett idag vill säga...hihihihihiiii..

Underbara väsker du sytt!
Cyklarna var ju oxå bara sååååå fina! COOOOOLA !

Kramizz Nilla

MinaMirakel sa...

Ögongodis, jättefina!/Åsa

BubbleLeeloo sa...

Jättefina väskor! Hoppas allt är bra! Kram