15 april 2010

Coola Cycklar


Eftersom det är vår så hittade jag ett gäng coola cyklar till hela familjen, designade av Paul Frank.
Till mig så skulle jag välja den här härligt mörkblåa cykeln med solrosor eller den under i svart och rosa med hawaii-blommor.
Så härligt retroinspirerade och dessutom ser de helt otroligt sköna ut.


Den här modellen hette "Chopper Cannibal" och påminner om en Harley Davidson, den skulle sambon få "köra".



Till Alva är valet lätt!
En härligt bubbelgumsrosa cykel med en häftig sadel med lika rosa dödskallar



Den här modellen skulle Anton ha fått om den inte bara hade funnits som herrcykel.
Men eftersom vi inte ska köpa nya cyklar till familjen för en sådär 25000 kr som man skulle få betala för alla dessa så kan man ju fantisera.

Om du blev sugen på att köpa dem så kan du klicka hem dem här!

Som ni antagligen märkte så blev det inte alls ett inlägg där jag visade något som jag har sytt..........igen!

Fast jag måste få skylla ifrån mig lite för det är inte enbart mitt eget fel.
Ni förstår att när det har blivit kväll och jag har tid att fota det jag har sytt så är det just kväll!
Det betyder att min lilla kamera som jag fick i julklapp inte tycker att ljuset inomhus är tillräckligt
Själv tycker jag att bilderna blir alldeles för fula för att visa upp här.
Detta = dödläge!

Nåja, förhoppningsvis så kanske jag hinner fota något under dagsljus inom en snar framtid.


5 kommentarer:

Karro sa...

Hej Tanja

Kul att du tittar in hos mig ibland. Roligt att du gillar mitt nya skrivbord, jag är mycket nöjd. Egentligen så ville jag ju ha ett staketskrivbord med ett litet skåp i ena hörnet men jag har inte hittat något som har ett humant pris. Det finns många som säljer till överpriser. Jag betalade 1100 för mitt och det var ett bra pris tycker jag. Staketmöbler kallas för Carl larsson möbler om du inte visste det och ett skrivbord ska kosta mellan 1000-1500 kr enl min kompis som är antikhandlare. Sen kan man ju betala mer om det är något man verkligen vill ha. Det finns så mycket fint. Det är bara pengarna som saknas.

Trevlig helg

Kram karro

MinaMirakel sa...

Kuliga cyklar, du hittarv alltid så roliga grejor!
Ha en trevlig helg/Åsa

Sanna sa...

Vilka skönheter! =)

Gårdsromantik sa...

Wow så läckra!

Jag tar den ROSA!

Kram Maud

Karro sa...

Hej igen Tanja. Va kul att du också fyndat på blocket. ska du inte visa vad det är? Nyfiken =). Jag ska nog måla sängen vit (i vanlig ordning)

Kram Karro