08 april 2010

Ruinerad.....

....kommer jag att bli av KappAhls nya kläder i serien "Vintage Stories".
Jag blev helt till mig när jag såg de fina kläderna.

Nu vet jag ju att de inte alltid är lika fina i affären som de är på bild och dessutom brukar storlekarna inte alltid passa mig på olika sätt men nu hoppas jag verkligen att några av dessa härliga plagg kommer att sitta som em smeck!

Kolla in dessa härliga klänningar :

Söta toppar och linnen :

Den här klänningen är min favorit!
Sådär lagom söt och samtidigt lite tuff.

Supergulligt förkläde.

Den här väskan vill jag ha :



En hel drös med söta klänningar till Alva :


Matchande röda lackskor.

Lite gulligt till babyn finns det med :

Åh, imorgon måste jag smita in på nån Kappahl affär och bara prova och prova.
Håll tummarna!

2 kommentarer:

faster atta sa...

Mmmm, jag blir oxå alldelles salig av dessa kläder från KappAhl, såg förrästen att den översta klänningen i ditt inlägg även fanns i rött med vita prickar på! Underbar är bara förnamnet....

Kristina sa...

så himla mycket fint. Jag var inne på Kappahl och provade lite idag och det blev en blommig kjol och den turkosblommiga klänningen med nallen till grannflickan. Barnkläderna var så fina att jag nästan blev tokig. Lilla karlskoga hade faktiskt tagit in hela kollektionen, förutom den snygga blå som du hade som favorit. Den var jag med lite sugen på så lite besviken blev jag allt. Hoppas att du hittade nåt fint att köpa till dig och till Alva. Kram från Kristina