11 april 2010

Jaha då var helgen slut igen.
Jag tycker att tiden går så fort hela tiden, det känns som om jag inte hinner någonting och som om någon alltid flåsar mig i nacken.
Jag vill göra om hemma, jag vill träna mer och laga nyttig mat, jag vill vara ute i trädgården och påta, jag vill leka mer med barnen och hitta på roliga utflykter , jag vill sy och pyssla, jag vill lägga ner lite mer tid på jobbet och ännu lite mer tid på familj och vänner.

Imorgon ska jag skjutsa mina kära föräldrar till Arlanda, det känns lite sorgligt i hjärtat eftersom de ska flytta till Tyskland i två år.
Visst, det kommer inte att vara förevigt och de har kvar sitt hus här men i alla fall.
Mamma kommer väl att åka lite fram och tillbaka mellan de båda hemmen men jag är van att ringa till henne minst en gång om dagen.
Det känns lite sorgligt men vi får ringa med "Skype" i fortsättningen.

Nåja, nu ska jag inte gräva ner mig så mycket i det utan jag hade mest tänkt redovisa vad jag shoppade utav den fina "Vintage Stories" kollektionen.

Det blev otroligt nog min favoritklänning :



Sen provade jag några klänningar till, bla den blommiga som är överst i förra inlägget men de satt inget vidare på mig tyvärr.

Den andra klänningen jag köpte trodde jag inte skulle passa för fem öre och jag tänkte först inte ens testa den, tur jag gjorde det för den satt bra. Kul!



Till Alva ville jag köpa vartenda plagg som fanns i hennes storlek men jag började med den söta klänningen med tillhörande nalle och de söta röda lackskorna.

Men det blir nog till att göra flera vändorKappAhl.


Inga kommentarer: