06 april 2010

Påsk blommor.


Min allra käraste lillasyster hade sin 30-års fest i helgen.
Jag hade ju redan inhandlat hennes födelsedagspresent, ett presentkort på Sturebadet i Stockholm, men nu behövde jag en snygg blomma också.

När jag kom till blomaffären i centrum så hade de inga snygga färdiga arrangemang att köpa så jag gjorde mitt eget istället.
Blev riktigt löjligt nöjd.


Eftersom hon hade ett "Tivoli"-tema på sin fest så tyckte jag att den här snurran var en rolig detalj.



Hon gillar även fåglar och den här hittade jag i min påskpynts kartong, den fick sitta på videungskvistarna.



Om det är någon som har sett det så har min blogg ändrat lite utseende.
En ny header och en ny bakgrundsfärg

4 kommentarer:

Käranån sa...

Jättefint blomsterarrangemang! Din syster blev säkert glad att få den.

Gårdsromantik sa...

Vilket härligt färgsprakande partaj ni måste ha haft!

Kram Maud

<Gårdsromantik-ljuvlig-lantromantik-på-nätet

Karro sa...

Hej

Va kul att du hittade till mig och tack för snälla ord om min hall. Jag är nöjd och karln är stolt. Nu är det läge att presentera nästa projekt. Måste smörja medans järnet är varmt (ellar vad det heter hihihi)Har ju mycket fint i mitt huvud. Jag ska fördjupa mig i din blogg också. Ha det bra.

Kram Karro

Sanna sa...

Blomstergruppen blev sjukt snygg! =)