19 december 2009

Yasuragi



Jag och sambon ska alldeles strax iväg på en liten mini-utflykt.
Barnen är avlämnade hos mormor och morfar och hunden är hos farmor och farfar.
Vi har packat ner badkläder och ska iväg till "Yasuragi Hasseludden", som är dett Japanskt fridfullt spahotell i Stockholm.
Där ska vi nu bli bortskämda hela dagen och kvällen med både massage och ljusterapi och som avslutning en tre rätters middag.

Det är perfekt så här mitt i julstressen!
Jag menar vem vill ut i affärerna så här sista helgen innan jul om man inte måste?



Dessutom fick jag, på jobbet igår, vaccinationssprutan mot svininfluensan så tänk om jag nu till och med blir frisk (-are) på kuppen.
Det vore inte helt dumt det!
Nej, nu måste jag checka så att benen är nyrakade och bikinin är hel och ren.
Hoppas jag inte skrämmer folket med min vita kropp bara men jag tänker som så att geishor är ju vitsminkade (dock kanske inte i bikini så ofta) så det kanske går bra.

2 kommentarer:

BubbleLeeloo sa...

Vad skönt! Ha det så underbart! Kram / Anneli

Uttan sa...

Å där har jag varit och det är bara sååå fantastiskt.
Gillade att sitta idet varma badet ute och då när jag var där så var det snöstorm ute men det var en upplevelse att få sitta där.

Hoppas Ni haft det riktigt bra!
Kram!