10 december 2009

Mini-gran



Jag tänkte ju att jag skulle visa mitt lilla mini-julpyssel som jag gjorde. Drog med ungarna ut och letade en liten mini-gran på baksidan av våran tomt. Mutade dem med att vi skulle ta med lite varm cholkad och en liten smårgås.Så här blev resultatet.

Det är inte det lättaste att få till snygga bilder nuför tiden och dessutom har våra två kameror gått sönder. Snälla tomten, jag önskar mig en ny kamera........

Jag älskar ju julstjärnor med så det får bli en bild på en sån med.

Denna hänger i våran tak-kupa där vi har tre föster, bredvid denna hänger två likadana stjärnor fast i lite mindre modell. Det är så mysigt att sitta där och titta på tv.

1 kommentar:

BubbleLeeloo sa...

Vad fint med de glittrande bilderna... Julmarknaden var den 29/11 och det gick inte bra så det blir nog ingen mer gång. Synd, för det är rätt mysigt! Får försöka på nätet istället. Ska bara rycka mig i kragen... Jo jag hade tänkt göra svart-vita kistor med men hann inte med det. Trevlig Lucia till er! Kram