07 november 2009

Applikation.

Har prövat att sy min allra första applikation.
Det var en blomma som tillhörde mönstret med legginsen jag sydde i brunt molntyg.
Jag blev så sugen att testa så jag sydde ett par nya leggins i ceriserosa med en blomma på ena benet.

Den blev ganska så hyffsad.
När jag såg det färdiga resultatet tyckte jag att det var lite synd att jag inte sydde en till på andra benet för då hade det varit lite extra krypskydd på knäna.
Nästa gång måste jag pröva en svårare applikation.


2 kommentarer:

Pernilla sa...

Jätte fina, det är lite trixit att få till men din applikation ser jätte fin ut =)

Aleisa Ribalta sa...

jaha, aplikationer, jag kommer ihåg min första, använde vliesofix eller vad det heter, men papper på baksidan skulle klippas och då klipte jag oxå tyget, kaos!!! slutade med besvikelse, men nu älskar jag dem. aldrig provat ditt sätt, för jag syr runtomkring med zigzag lite mindre i sömnat, men din blomma är supergullig och ser bra ut, bra jobbat!