11 november 2009

Sjuka igen!

Jag börjar undra när jag ska klara av att jobba en hel vecka igen?
Det började med att Alva fick hög feber i fredags och efter det blev hon förkyld och hade ont i halsen.
Hon fick stanna hemma med mig i måndags men sen sa jag till sambon att det var hans tur att vabba för jag ville inte svika dem på jobbet denna veckan också.

Jag var på jobbet i tisdags, hade lite ont i halsen men det var ändå okej. Tills jag vaknade imorse med världens halsont.Ja,ja........kanske nästa vecka går bättre, vem vet?
Dessa t-shirtar har jag såklart inte sytt utan köpt på H&M.

De ska Anton ha, inte för att han har någon som helst aning om vad de betyder utan för att jag tycker att de är stentuffa.
Såg att de hade en Roling Stones topp till Alva också men jag måste nog fråga henne om hon kan tänka sig att sätta på sig den före jag köper den.
Kanske att hon går med på det eftersom jag har två sånna toppas själv?

När jag ändå satt i soffan hela dagen kunde jag inte låta bli att klippa ut och testa ett nytt mönster.
Jag kanske inte blir klar med den just idag men jag tror att det kan bli bra.
Den som lever får se.
Nu ska jag kolla på "True Blood", härligt!

Inga kommentarer: