18 september 2009

Långväga Paket.

Idag var det kul att gå till brevlådan!
Jag hade nämligen fått mitt paket som kommer långt här ifrån, var tvungen att öppna det på en gång. Det var en (liten) bunt med tyger som jag hade beställt från Superbuzzy.com.

Jag har länge tänkt beställa tyger därifrån men det är ju inte så billigt, och dessutom blir det ju en del i fraktkostnader med. Men nu skulle jag ha lite roliga tyger till ett speciellt projekt och då var jag ju bara tvungen att beställa ett gäng härliga barntyger därifrån.



Två små bitar med ett härligt tyg i rosa och gult med Rödluvan och Vargen.

Det här blev jag också förtjust i så det beställde jag en lite större bit av. Små söta grisar och svampar (jag gillar svampar).

Sedan blev det två bitar rosa och blått tyg med små, söta nallar på.

Nu behöver jag bara komplettera med lite saker för att kunna påbörja projektet. Jag behöver lite special grejjor så det kanske tar ett tag till innan jag kan börja, i varje fall med den raket fart som jag har!


Jag fick med två spännande godisar som smakade gott!

Känner att jag är tvungen att dementera lite av mitt förra inlägg. Det första tipset kan jag nog inte stå för längre. Jag skulle titta lite på hur det gick för Bret när han dejtade men nu var det en helt annan säsong än den jag såg i onsdags. Den här omgången var i alla fall väldigt pinsam. Det var bara en massa bimbos med stora bröst som gjorde bort sig.

Hmmm, inte för att de jag såg i det förra avsnittet var smarta men de var inte riktigt så pinsamma som dessa. Nej,men mitt andra tips återstår. Jag försöker tvinga mig själv att inte gå in och titta på en massa avsnitt på nätet utan hålla mig till nästa onsdag då del 5 visas.

Idag har jag knappt tittat på TV. Det kan bero på att familjen har varit bortresta sen i torsdags morse och jag har haft fullt upp med annat. Jo,jag lovade att ta det lugnt eftersom jag var sjuk och det gick ju första dagen då jag hade feber. Igår påbörjade jag ett litet projekt som jag var tvungen att göra färdigt idag! Det tog ett bra tag så nu är jag trött och har ont i ryggen.

4 kommentarer:

Thesèse sa...

Ta inte ut dig då går det kanske aldrig över. Krya på dig! kram

Pernilla sa...

Åååå vilka härliga tyger, de övre hade gärna fått flyttat in hos mig =) Ser fram imot vad det ska bli =)

Inger sa...

Vilka härliga tyger,det ska bli spännande att se vad du ska hitta på.
Ta det lugnt, feber är inte att leka med.

Inger

Moi! sa...

jättesöta tyger!