07 augusti 2009

Blommiga assietter.

Idag är det fredag och jag har jobbat en hel vecka. Jag kanske inte har jobbat så otroligt mycket på jobbet eftersom vi inte riktigt har börjat "köra igång" ännu. Jag har passat på att ta lite kortare dagar och jobbat desto mer hemma istället.
Hela tvättstugan har fått sig en rejäl omgång. Den är lite trång men jag ska se om jag kan godkänna några bilder och visa er.

Snart ska jag åka iväg till sommarstugan där resten av familjen redan väntar, de åkte dit redan i onsdags morse och jag saknar dem faktiskt Fast det har varit skönt att kunna städa oavbrutet från klockan ett på förmiddagen till elva på kvällen, då jag tog min middagspaus i onsdags.

Tänkte passa på att visa en bild på assietter som jag fick tag på i "Fyndboa" i Kristinehamn Hela tolv stycken. Tycker de är jättesöta och passa mina koppar jag fyndade på en liten loppis i Storfors, de har jag ju redan visat här.

4 kommentarer:

Fågel Blå sa...

hejsan, vad fina assietter du fått tag i. Ibland skall man ha tur!
Kram Kathrine

Ewa sa...

Så söta. Jag fyndade liknande koppar med fat och assietter på Tradera i vintras. De är så söta. Har dem som prydnad i mitt vitrinskåp.

Blir så sugen att börja sy igen då jag är in här... Har två böcker av Tila, men skulle vilja ha den med lantliv.

Kram
/Ewa

od Andulky sa...

Superfina!

Fröken Tindra sa...

Jättesöta assietter!!
Kram!