21 december 2008

Fjärde Advent.

Varje år blir jag lika förvånad att December går så fort. Förra året lovade jag mig själv att jag skulle ha köpt alla julklapparna i god tid så jag slapp stressa ut de sista dagarna innan julafton.
Nu lyckades jag ju inte med det i år heller utan måste iväg idag och imorgon också. Fast jag har faktiskt köpt några julklappar till barnen i god tid. Lite konstigt egentligen eftersom det är ju lättast att köpa till dem. Svårast tycker jag att det är att köpa julklappar till killarna i familjen. Jag fattar inte det men jag har liksom ingen som helst fantasi när det kommer till saker som killar gillar. Konstigt egentligen.

Nåja, det ska bli spännande att se vad tomten kommer med. Speciellt eftersom vi har bestämt att i år så ska vi inte köpa lika många julklappar som vi hade förra året. Jag vet inte vad som hände men det var ju överdrivet mycket. Men ett eller två paket är ju alltid skoj att få. Dessutom älskar jag att slå in paket (om jag har tid) så det ska jag försöka börja med imorgon kväll. Lite glögg och lite knäck och lite mysig paketinslagning, det låter väl mysigt!?

Julstrumpa från Butik Basilika.

Inga kommentarer: