12 mars 2012

Koko Kids


Blogguppdateringarna verkar fortsätta komma lite sporadisk.
Jag planerar vad jag ska skriva men skriver jag inte i alla fall eller som nu, jag skriver om något helt annat än det jag hade tänkt.


Nu blev jag sugen att visa bilderna från en härlig, engelsk web-sida som heter Koko Kids.
Jag tyckte att de hade några fina Wallstickers, både färgglada och coola.



Sedan har de även sängkläder från Blafre som jag verkligen gillar, synd bara att de är lite för dyra för att bara köpa sådär men jag får väl önska mig dem till barnen.
Kanske en julklapp eller födelsedagspresent.
De börjar få så fullt lekrummet så det känns inte som att de kan få fler presenter utan att man måste ta bort något gammalt för att det nya ska få plats.


De här med robotarna skulle nog Anton gilla.


Själv gillar jag dessa med retro-ugglor.
Ja, det kan ju bero på att de är turkosa men det är nog inte bara det, jag gillar själva mönstret också.


Jag gjorde ju om Alvas gamla skrivbord med papper med det motivet.
Fast jag sålde just det häromdagen, lite sorgligt men vi har ingen plats för alla saker och nu har de ju ett nytt, stort skrivbord istället.
Ibland önskar jag att vi bodde på en gård på landet med en stor lada eller liknande där man kunde förvara saker som man inte vill slänga eller göra sig av med.
Fast det kanske är lika bra det för det skulle väl hamna allt möjligt i den ladan.

1 kommentar:

Jane, Lyckliga Hem sa...

Hej Tanja:)
Känner igen känslan när det blir för mycket saker. superfina wallstickers.

Ha det gott! Jane