06 augusti 2011

Nytt virkprojekt.


Tänkte testa att göra ett inlägg med hjälp av mobilen och se hur det blir.
Jag började ju virka mormorsrutor för ett tag sedan.
De är så gott som klara, ska bara sy ihop dem (bara?).

Nu har jag börjat med ett nytt projekt, en vågig liten filt.
Den är väldigt färgglad och kul att virka.

Igår åkte jag till sommarstugan för att fira sambons födelsedag.
Han och Anton var redan där. Men något måste ha hänt under den tre timmar långa bilresan för när jag vaknade imorse hade jag världens nackspärr!
Riktigt hemskt. Så idag har jag suttit stilla i soffan nästan hela dagne men en tröja virad runt halsen (hade ju ingen halsduk med mig).
Men imorn hoppas jag att det känns bättre för då blir det auktion! Yippie!
Nej,det blev såklart ingen auktion för det spöregnade och jag hade inga regnkläder med mig. :(

2 kommentarer:

MinaMirakel sa...

Vilka underbara färger på filten, krya på dig!/Åsa

Kristina sa...

Hej Tanja!

Stolarna har kommit nu och de är verkligen jättesnygga! Dessutom tåliga och stabila. Just nu finns ett öppningserbjudande (denna vecka) så om du skriver in RABATT10 i kassan får du 10% rabatt :) Adressen är www.reformasthlm.se