18 januari 2011

Barnrumsväggar


Just nu har jag snöat in på inredning.
Egentligen borde jag kanske skriva att jag har "töat" in på inredning och inte snöat in för då skulle det passa in bättre på vädret som vi har här just.
Det är nästan livsfarligt att gå ut eftersom det är glashalt och närsom helst kan det rasa ner stora snöklumpar från taket.



Jag gillar verkligen alla härliga "Wallstickers" med olika djur som finns att köpa bla hos "Loppan & Piraten".



De ska gärna vara sådär lite lagom söta och gärna med lite pastellfärger.


Det roliga var att jag märkte att jag verkligen gillar ekorrar, rådjur och kanske mest ugglor.
Hm, tänk vad mycket man kan få reda på om sig själv när man bloggar.



Men visst är ugglor verkligen söta?



Den här stora ugglan fungerar inte bara som dekoration utan går även att rita och skriva på med tavelkritor.



De här krokarna var bara helt underbara tycker jag!
De måste jag nog ha.
Tänk va gulligt att ha dem i barnrummet eller kanske i hallen?



Den här tycker jag också är både smart och snygg.

Ett litet fågelhus där man sätter fast själva fågeln på nyckelringen och när man kommer hem sätter man in pippin i huset och så vet man vart man har nycklarna.

Helt onödigt egentligen men väldigt mycket "vill ha" känsla över den.

1 kommentar:

MinaMirakel sa...

Verkligen fina wallstickers, du hittar så mycket roligt!/Åsa