14 januari 2010

Tilda - Nyheter

Nu har Panduro Hobby kommit ut med en vårkatalog som innehåller en massa söta Tilda nyheter.
Dessa burkar är ju bara helt oemotståndliga!
De måste jag nog ha! Om sambon läser det här så måste jag ju förklara att jag måste ha någonstans att ha alla mina småsaker så att de inte ligger runt i heeeela huset, eller hur?



Nya Tilda figurer finns det självklart också.
Den vänstra kallas för "Flower Angel" och den högra för "Garden Angel".
Jag brukar oftast inte köpa materialsatserna utan sy egna figurer från böckerna men de här skulle vara kul att testa.



Ett nytt hätfe med "Tildas Sommaridéer" har också kommit, ser ut att vara lite trädgårdsinspirerad.

Sen har det självklart kommit en hel drös med tyger som är superfina.
De här tre blev genast mina favoriter!
Den med turkosbotten och rosor är absolut snyggast.



Åh, va sugen jag blev på att pyssla!
Yippie!

2 kommentarer:

MinaMirakel sa...

Det är lilla julafton för mig när det kommer en panduro katalog, kul med nya saker!/Åsa

Mina Gouldsamadiner sa...

Åh va kul!!!Väntar på pandurokatalogen med stor spänning.Sommarideérna verkar kul.Kram.