01 december 2009

Lite mer tapeter.

Hade ju tänkt visa lite fler tapeter, det tog visst lite längre tid än jag hade tänkt. Kan bero på att allt går så himla segt just nu. Vaknade med halsont igår igen och nu är jag så himla less på allting så jag vet inte vart jag ska ta vägen.

Nåja, de här tapeterna med små talgoxar (tror jag) på är söta.

Och den här tapeten som heter "Best in show" är ju bara för rolig, även om den inte kommer hamna på någon av våra väggar.



Något lite mer enkelt är denna ljuslila tapet från Sandberg, med guldblommor. Enkel men samtidigt fin. Kanske i någon annan färg för lila är inte någon av mina favoritfärger direkt.



Den här tapeten är ju väldigt enkel och smälter nog inte lite var som helst. Fast när man har tittat på alla härligt färgstarka tapeter så känns ju denna väldigt tråkig.



De här två blåa tapeterna tycker jag verkar fina, båda kommer från Sanderson.

Var ju bara tvungen att ta med lite mer barntapeter igen.
Den övre bilden är ju så fin, med tapeter från Pip Collection igen.
Den undre är från Jane Churchill, med små älvor.
Tror gärna Alva skulle byta ut sina Beatrice Potter tapeter mot dessa!



1 kommentar:

Thesèse sa...

Hej svejs i vinterskogen!

Tapeter är svåra grejer. valde ju allt vitt för att jag annars vet att jag lätt spinner iväg lite för mkt. pastelliga, rosiga, randiga o prickiga.. Så mkt fint det finns! Armarna på gubbarna struntar jag i.. orkade helt enkelt inte.. hiii. Hade sytt i dagarna 5, morgon till kväll o de passade ju utan :). Tack själv för inspriation! Ha en super helg. Kram karamell