25 november 2009

Pip


Just nu så syr jag inte så mycket. Försöker koncentrera mig på att bli frisk och vara pigg på jobbet.
Däremot så kikar jag runt lite på tapeter eftersom vi ska göra om i både sovrummet och vardagsrummet. Många av er har säkert sett den fina kollektionen som kommer från Pip Studio.
De har blivit min favorit och alla är helt underbara.

Den här med små pippisar tycker jag är jättefin.
Nu har ju inte vi en sån här fin trappa direkt men tyckte att den bilden var så fin.

Dessa tapeter är ju mer vågad och de vet jag säkert att det inte kommer bli men de är ju så tuffa så man önskar att man skulle ha ett hus med massor av rum.
Den där blå soffan skulle jag inte heller ha något emot att ha hemma.

De här härliga blommorna blir man ju glad av, men de passar nog inte heller in hemma hos oss tyvärr.


Turkost älskar jag och hade jag haft ett eget sovrum så hade jag nog tapetserat den ena väggen med den här underbara tapeten.
Tror dock inte att sambon tycker att denna är fin....................heller.


Den här tapeten tycker jag ser väldigt fin ut också.

Den är ju dessutom lite lugnare så möjligtvis kanske man kan övertala sambon att ha denna i sovrummet?
Finns ju i både grått (eller om det är beige) och ljusblått.


Usch, va svårt det kommer vara att välja!
Vad tycker ni?
Imorgon visar jag lite fler tapeter.

1 kommentar:

Kristina sa...

Men gudars vilka fina tapeter. Jag älskar fina tapeter och de med fåglarna var med mina favoriter och de ljusblå med rosa blommor, fast de andra var jättefina de med. Det är ju jättesvårt att välja tapeter. När det inte är aktuellt med tapetbyte så hittar man hur många som helst man vill ha men sedan när det blir allvar så blir det genast så mycket svårare. Skönt att du mår bättre nu. Jag så på facebook att du stått i bilkö kl 6.30. Är det verkligen så i stockholm? Ibland är man glad att man bor i en liten stad.