07 december 2009

Kransar


Jag tror att jag kanske (ta-i-trä) börjar bli lite bättre.
Halsen gör fortfarande tok-ont och hostan är inte att leka med om kvällarna men idag så har jag ändå lyckats ta fram lite mer julsaker och det var härligt!


Jag har länge velat testa att göra kransar av olika slag.
Det lär kanske inte bli av i år heller men så länge så samlar jag in lite fina tips och dessa härliga kransar hittade jag hos Martha Stewart.

Den här är gjord av en massa bjällror i silver, den var riktigt häftig.

Och den här maffiga kransen med olika sorters julkulor var jättefin.
Hade jag haft en fin spis eller kakelugn att hänga den på hade jag nog testat denna.


Den här kransen var verkligen också jättefin. Maffig som den förra men inte riktigt lika "vulgo" utan blir lite elegantare med allt det gröna. En favorit helt klart!


Men min favorit måste nog bli den här, kanske mest för att den kändes lite ovanlig.
Om ni klickar på bilderna så kommer ni direkt till tipsen om hur man gör dem.
Imorgon hoppas jag på att kunna visa upp det lilla jul-pysslet som jag lyckades åstadkomma idag, något som jag är lite stolt och glad över.

Inga kommentarer: