19 november 2009

Det vänder.


När man har varit sjuk och hängig ett tag så känns det som att det alltid kommer vara så och att man aldrig kommer få vara pigg och glad igen.
Men det är ju tur att det vänder och just nu känns det som att det håller på att vända för mig.


Idag har jag lyckats ha lust att dammsuga upp allt grus som dragits in i hallen, jag har startat två tvättmaskiner och jag har vikt och lagt in alla mina tvättade kläder. Yippie!
Fast det får allt räcka med hushållsarbete för idag. Ja, förutom att hämta barnen, laga mat åt dem och lägga dem men det är ju sånt man gör varje dag så det räknas ju inte.


Något annat som är lite typiskt för mig när jag är sjuk och börjar känna mig bättre är att jag blir enormt tränings sugen.
Nu har jag bestämt mig att jag måste ta tag i träningen.
Jag ska köpa ett gym-kort!
Jag måste verkligen lägga ner lite tid på mig själv nu också, vi får se om jag lyckas med det.

Nästa inlägg hoppas jag på att kunna visa några egna bilder igen, dessa är återigen lånade från "The white company".
Jag hittade nämligen en låda med lite påbörjade Tilda-grejjor som var lite julaktiga så de håller jag på att jobba lite med så att de blir färdiga.

Inga kommentarer: