15 september 2009

Sjuk.

Jodå, jag har överlevt kryssningen till Mariehamn. Jag har dessutom överlevt att bli ännu ett år äldre men nu däremot så har jag blivit sjuk. Halsont, huvudvärk och lite feber. Är inte det typiskt!

Jag är hemma och slappar framför tv:n. Hittade ett roligt program med min gamla idol från "Poison". Vilken tur att de visar en hel massa avsnitt på rad. Nu kan jag ligga i soffan (som syns på bild här ovanför) tills det är dags att hämta ungarna på dagis. Jag fick dit dem hela och rena eftersom det var fotografering idag. Jag är lite nojjig över hur det har gått för Alva har tre tidigare dagisfoton varav två som jag är missnöjd med. Visst, kanske är jag petig men det är i så fall för att jag gillar att fota själv. Jag vet inte.

Men sist blev jag jättesur för på det kortet ser det ut som han ett stort ärr tvärsöver hakan. Det tycker jag att man som en riktig fotograf ändå ska se och kunna fixa till. Det var någon reflex från skärmen antar jag men i alla fall.

Anton fick lite gelé i håret och verkade bli nöjd. Så roligt att se. "Titta pegel" sa han och gick fram till hallspegeln och flinade.

1 kommentar:

Ahlard sa...

Åh tack=) Jag satt just och letade efter bodyn du sytt. Jag lånar gärna de bilderna och länkar förstås. Tack! Superbussigt