25 september 2009

Min första award!

Av Therese, som har bloggen "Stygn med stil" , fick jag den här fina utmärkelsen! Tackar så hemskt mycket!

Nu var det ju så att man dessutom skulle skriva tio saker om sig själv, sådant är aldrig lätt tycker jag och därför har jag dragit på detta i några dagar men nu ska jag i alla fall försöka avslöja några här.

10 saker om mig själv :

#1 : Jag är en notorisk nagelbitare (som trots detta har en låda full med nagellack).

#2 : Jag har haj-skräck (detta kan drabba mig både när jag badar i en liten insjö här i Sverige eller till och med en gång i simhallen).

#3 : Jag älskar saltlakrits.

#4 : När jag var tonåring spelade jag elgitarr i ett tjej-rock band.

#5 : Jag tycker aldrig att jag gör någonting tillräckligt bra.

6# : Ibland känner jag mig ensam.

7# : Jag älskar rock-musik. Gärna gammal hederlig åttio-tals rock.

8# : Jag gillar att läsa böcker (fast numera blir det mest ljudböcker i bilen).

9# : Jag slår hellre ur underläge än överläge.

10# : Jag är en jäkel på Singstar.

Jaha, det får vara dagens avslöjanden.
Nu skickar jag denna award vidare till dess tre kära bloggerskor :

Inga kommentarer: