21 juni 2009

Hus-funderingar.

Tänk att det kan vara så jobbigt när det där huset man tittar lite extra på när man går förbi helt plötsligt är till salu!
I tidsags lurade jag med mig sambon och barnen och cyklade dit eftersom det var visning. Visst, huset ligger knappt 200 meter från vårat och man kan tycka att det är lite konstigt att jag funderar på att flytta just dit.
Huset är något mindre än vårat men bara så himla charmigt och tomten är superfin. Vi har bott i vårat hus i sex år nu och gjort en hel del förändringar i det men det är fortfarande inte helt "rätt". Sambon är mera tveksam än jag till den eventuella flytten men jag har i stort sett redan flyttat!
Imorgon ska han prata med mäklaren, så jag skulle verkligen behöva hjälp med att hålla tummarna lite extra för min skull, för får vi det till rätt pris så slår vi kanske till.

Husen på bilderna har ingenting alls att göra med det verkliga huset vi tittar på vill jag bara förtydliga till er som blir oroliga när ni ser den översta bilden, tyckte bara att den var fin!

Hoppas att ni alla haft en superduper midsommarhelg!

Inga kommentarer: