13 mars 2009

Helg-nöje.

Den här helgen blir det nog inte så många pyssel-inlägg men däremot ska jag göra annat skoj!
Ikväll var det väl inte världens roligaste kväll, spenderade nämligen kvällen framför tv:n med strykjärnet i högsta hugg.
Var ju tvungen att stryka gardiner och dukar eftersom vi har kalas hela nästa helg då Alva fyller 4 år. Jag kan tycka att det är okej att stryka men ikväll var det inte så roligt.

Bättre då att se fram emot lördagen. Då ska jag först mysa med barnen och sedan köra iväg dem till mormor och morfar. Senare på kvällen ska jag och Matte träffa min syrra och hennes kille och gå ut och käka och sedan gå och se "Buddy Holly" med Brolle på Göta Lejon.

Vi fick biljetterna i julklapp och det ska bli kul att komma ut lite! Jag får återkomma med en recension sen. Sov så gott!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gumms!
Hoppas att ni hade det kanon i lördags =)
Hmm va nog lite otydlig i mina väskbeställningar =) Va sååå stressad när du ringde.
Hör av mig senare och pratar lite lugnare. Men det var en döskalle, en i limefärger och en som går i bruk/limefärgat om det finns =)
*KRAM*

Anonym sa...

Guud så skönt det låter. Är ni redo för kalas i helgen? jag stannar gärna om det är ok. Kram,
Lisa