06 november 2008

Önskelista

Igår hittade jag något som jag måste skriva upp på min egen önskelista.
Egentligen borde barnen få dessa men de var så himla söta så jag skulle vilja ha dem för mig själv! Kolla in detta kaninpar, de är så otroligt fina. Tror att det är kläderna som gör att jag bara måste ha dem, jag är ju lite svag för just turkost och ljusblått.

Maileg kaniner från Lucky Little Me.
Oftast brukar flick-kaninerna vara sötast tycker jag men nu var ju killen klart bäst med sin fina tröja och sina gosiga vantar. Vill ha! Dessa (och en massa annat skoj) kan beställas här.
Bäst att starta upp symaskinen så att jag kan sälja lite mer figurer så att jag kan shoppa lite. Jag har märkt att jag blir totalt köpgalen just den här tiden, det är så härligt med jul!
Kan ni tänka er att delar av min familj vill åka bort över jul, det vart nog lite av en kris kände jag. Nu vet jag inte om det blir något av med detta och det var väl egentligen bara jag och farfar som inte ville åka. Jag har varit utomlands en enda julafton (då jag var i Australien) och det räcker för mig!

2 kommentarer:

Himmelbit/Njut en smula sa...

Hej!

Ja, de var verkligen fina! Jättesöta med de små kläderna. Vantarna var ju hur gulliga som helst.

Vilka söta sniglar du gör! Jättefina!

Stort tack för din kommentar hos mig - jag blir så glad! :-D.

Ha en toppenkväll!
Kram

Anonym sa...

Gud vad irriterande med p-boten. Jag skulle ha blivit galen. Man badar ju inte direkt i pengar som småbarnsmamma. Jaså du börjar bli lite julstressad redan. Så kände jag med för några dagar sen men sen insåg jag att inte ens hälften av november har gått än. Fast man vet ju av erfarenhet att dagarna flyger fram i december och tiden räcker aldrig till. Varje år vill jag ha rent, fint, pyntat och mysigt till julen men det slutar jämt med stress och att jag blir på dåligt humör för att det är så stökigt. Hur blir det med den där resan som släkten ville åka på? Du var inte så sugen på åka? Ville Matte åka?
Ha det gott och hälsa.
Kramar Kristina