12 augusti 2008

Kvällspysslet klart.


Igår kväll satt jag uppe halva natten för att göra klart kristallampan. Vi ska ju åka hem från sommarstugan idag så jag tyckte att det vore skönt om den blev klar så att jag slapp ta med dem hem. Hemma vill jag ju kunna pyssla med annat.
Jag hoppas att den ska hålla lite bättre nu och att svärmor blir nöjd med resultatet.
Tyvärr saknades några kristaller men det var inte alltför många så det märks inte så tydligt.
Jag blev själv lite sugen på att ha en kristallampa, kansk ei vårat vardagsrum som vi ska göra om. Vi har aldrig riktigt gillat det vi har.

1 kommentar:

Anonym sa...

Så nu är ni hemma igen. Trist att det regnade så mycket medans ni var här. Milton pratar jättemycket om Alva och även litegrann om bebisen (jag antar att han menar Anton). Det var så kul att ni kom hit en sväng. Det känns inte som att man hinner prata ordentligt under midsommar och andra tillställningar för det är alltid så mycket folk. Meandi visningen var bra och det fanns väldigt mycket fint denna gång. Jag shoppade loss ordentligt. Ovanligt va?. Vad kul att du tyckte att vi hade fint (fast det var så stökigt). Ska försöka ta mig till ikea snart för jag behöver lite hyllor, mattor och stora förvaringslådor. En ny soffa vore heller inte så dumt :)Ha det gott och hälsa the family.