09 juni 2008

Varför går tiden så fort?

Jag har på känn att det har något att göra med att jag har två små barn som behöver service i snudd på dygnet runt. Kanske?
I alla fall så flyger timmarna efter att vi fått dem i säng iväg alldeles för fort. Jag sitter därför uppe på nätterna och sen sover jag middag med Anton på dagarna. Vågar inte tänka på hur det ska bli när jag ska tillbaka till jobbet igen och börja med att gå upp 05.10 igen. Suck!
Men det är ett tag kvar.

I fredags åkte vi en sväng till sommarstugan. Kändes som om tiden flög förbi och vi hann som vanligt ingenting av det vi tänkt göra. Fast vi hann ju ha det mysigt och bada innan vi åkte hem igen i alla fall!

Har sytt klart ett gäng klänningar idag,tänkte bara se om jag kan dekorera dem lite innan jag fotar dem och visar här. Jag kan ju ändå inte fota nu eftersom det är så mörkt.
Men ger ett litet smakprov på en liten mumin-klänning.

Inga kommentarer: