02 februari 2008

Vart tog dagen vägen?

Herregud vad dagarna går fort ibland. Den hör helgen bara visslade förbi, men den var trevlig.

I lördgas känns det som om jag bara hann vakna innan det var dags att sova igen. Inte för att jag sov länge men dagen bara gick fort. Spelade innebandymatch, det brukar ju alltid vara kul men när man möter lag som knappt kan spela och man själv blir lika dålig så är det inte kul! Vi vann med 15-0 och vi spelade dåligt, det säger ju allt! Jag gillar mer att spela sånna matcher där man måste kämpa lite..................men det är ju jag det.

Sen efter det så hade min sambo lagat en slottsstek och bjudit in sina föräldrar på middag så det var supertrevligt.Det var den dagen det.

Igår så hann jag bara städa lite grann sen kom sambons gamla lumparkompis förbi med sina två barn. Det var kul för Alva för han hade en dotter som var lika gammal som henne (snart 3 år) och de lekte ju superbra! Sen var de dessutom och åkte kälke medans snön yrde ner. Det var ju tur för idag är den snön borta igen. Lite trist! Sen fikade vi lite mumsigt.

Råkade vara upp lite väl länge på kvällen ( eller natten) men det blir så när man kommer igång.

Håller på med lite olika projekt, bla så målar jag en liten hylla man kan ha böcker mm på till Antons rum plus några lådor där man kan förvara saker. Ska sätta text på dem sen också. Får visa det sen när det är klart!

Inga kommentarer: