07 februari 2008

En olycka kommer.................

.......sällan ensam.


Igår vid frukostbordet slant jag med osthyveln. Hoppsan, hyvlade visst bort en liten bit av knogen på pekfingret men det var ju inte så mycket att gnälla om. Sånt som händer.

Idag däremot när jag stod och lagade middag, slant jag på löken istället och "svish" så hade jag skurit av mig en bit av fingertoppen. Okej, det kanske var att ta i men det åkte verkligen bort en ganska stor bit och ont gjorde det. Aj,aj. Blödde gjorde det också. Missade tom träningen för den sakens skull så nu sitter jag här med en tre-fyra plåster virade runt tummen och försöker skriva.
Imorgon ska jag försöka att vara lite försiktigare. :)

4 kommentarer:

BubbleLeeloo sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
BubbleLeeloo sa...

Hej Tanja!
Din sida är verkligen jättefin! Jag håller på att göra en egen men det kommer nog att ta ett tag... Ja du får allt se till att vara försiktigare. Ta hand om dig nu! Kramar från Anneli

Unknown sa...

Aj..aj..aj..låter inte mysigt! Tack snälla för din fina kommentar på min blogg!!! Ha en underbar dag ..och välkommen förbi igen.. kramar Malin

Tanjis sa...

Hej Anneli!
Kul att du kikade in! Jag ska hålla koll på din sida, det tar ett tag att komma igång märkte jag själv men sen är det bara roligt! :)

/Kram Tanja