18 mars 2014

Första inlägget 2014.


Hej alla glada!
Nej, jag har inte plötsligt försvunnit från jordens yta! Jag vet att man kan tro det eftersom det verkligen har varit noll aktivitet från mig på denna bloggen.
Min kära mamma har bett och tjatat på mig att ta bort de gamla julkakorna från bloggen.
Hon påpekade att jag skulle tänka på de stackarna som ändå går in här ibland och får se samma, gamla torra julkakor som stirrar på en.

Okej, mamma här kommer istället lite ballonger!
På fredag fyller nämligen min älskade dotter hela 9 år.
Det är rätt otroligt!
Jag vet att tiden går fort men att den går så här fort det var något helt nytt.
Bilden på ballongerna har jag sparat för att jag tyckte att tipset att binda stenar längst ner i snöret var ett kul tips.
För första gången i världshistorien ska vi nämligen inte ha kalaset hemma utan vi har hyrt skolans gymnastiksal.
Och hur får man en mysig kalasstämning i den undrar jag?
Har ingen aning om hur det ska gå.
Och vad ska man servera?
Men det får lösa sig för det var så hon ville ha det och då får det självklart bli på det viset också.

För hoppningsvis blir nu inte detta mitt allra sista inlägg utan jag hoppas det kommer lite till.
Om ni undrar vad jag pysslar med då jag inte uppdaterar denna sidan så ofta så kan ni kika in här istället :

Detta är lite av det jag pysslad med den närmaste tiden : 







1 kommentar:

MinaMirakel sa...

Har verkligen saknat dina inlägg:).
Hoppas allt är bra!/Åsa