10 oktober 2013

Angry Birds Kalas


Ja, men jag skulle ju visa hur mitt (eller snarare Antons) Angry Birds kalas blev till slut.
Det blev helt okej!
Jag fick ihop tårtan, gjorde några turkosa cupcakes med hempysslade cupcake-toppers.


Turkos topping som ska vara "himlen", fast egentligen var det bara den blåa hushållsfärgen som vi hade hemma.


Till dukningen hade jag beställt papptallrikar och servetter men Angry birds tema och matchade med randiga sugrör.
Hade egentligen tänkt ha ett svart lakan som duk men hittade inte det så det fick lov att duga med en vit duk.


Är lite stolt över att jag lyckades med själva tårtan.
Var inte jättesvår att göra men allt tar ju alltid mer tid än vad man tror. 



Ja må han leva.........


Grabbarna hade rätt mycket spring i benen så vi fick samla ihop dem inför letandet av den obligatoriska godispåsen.
Kalaset var kul så här i efterhand men just då blev jag väldigt väldigt trött och tänkte att tur att det är ett halvår kvar tills det är dax för Alvas kalas...........

1 kommentar:

Sanna sa...

Åh du lyckades få till ett kanonfint angry bird kalas! Bara älskar tårtan! =)