15 maj 2013

Mera Barnrum


Kan man få nog av barnrumsinpiration?
Det kan inte jag verkar det som, undrar hur det ska gå när mina egna barn inte är så små längre?
Kanske man kan sadla om och bara bli barnrums-inredare?
Vilket drömjobb.
Älskar den stora giraffen i bilden ovanför!
Och Zebran på väggen!
Har ju länge tänkt köpa en liknande trofé att hänga i Antons rum men det har inte blivit av och snart känns han för stor.


Det här rummet var ju tjejigt men ändå inte alltför gulligt.
Älskar ju vimplarna och det gulliga lilla sminkbordet.
Har också fastnat lite extra för den gula pallen och de gula hyllorna som blivit ett nattduksbord.


Den här bilden gillar jag också mycket.
Den kanske inte är så speciell men jag fastnar ofta för bilder där det är mycket vitt och sedan knalliga färger som bryter av.


Här är en ganska enkel bild med en vanlig IKEA hylla som vi också har hemma (men som antagligen ska bytas ut då jag tycker den är lite väl stor).
Det jag gillade bäst även här är den gula giraffen.
Så härlig!


Gillar brädväggen och att man har satt himmelsängen över en vanlig fåtolj, blev ju en jättesöt myshörna.

Nej, måste verkligen se till att bli klar med Alvas rum snarast!
Vill så gärna ha fint där, det kommer bli toppen med alla planer som jag har bara de blir förverkligade.

1 kommentar:

MinaMirakel sa...

Du hittar alltid så fina bilder, själv har jag inte tålamod att sitta och surfa runt och leta bilder( så det är ju jättebra att du gör det:))./Åsa