20 februari 2013

Vad hände?


Jag tyckte inte att det var så länge sedan jag skrev något här men nu när jag tänkte skriva ett inlägg så ser jag ju att det är nästan tre veckor sedan.
Förstår inte hur det kunde bli så här.
Men, men det är ju bara att ta nya tag!

Istället för att skriva inlägg har jag tränat och till och med sytt.
Ja, jag ska visa det senaste jag har sytt för jag har till och med bildbevis på det.
Blev riktigt nöjd med resultatet.
Hoppas att jag ska kunna sy lite mer nu igen då jag har gått ner lite i arbetstid, men det är mycket man vill/ska hinna med under de få timmarna.
Dessutom känns det som att jag, liksom resten av Sverige, längtar till våren.
Jag måste nämligen bli piggare!
De senaste fyra kvällarna har jag varit så trött att jag har mer eller mindre lagt mig samtidigt som barnen,
Igår somnade jag till och med när Alva läste ur sin läxbok för mig.

1 kommentar:

Jane, Lyckliga Hem sa...

Hej Tanja!
Känner igen detta, man vill hinna så mycket och massor av ideér kommer fram i vårkänslorna. Gäller att ställa ner kraven på sig själv, lättare sagt än gjort:)

Skickar en kram med mycket positiv energi! Jane :)