25 november 2012

Ingen reklam, Tack!



Jag hade tänkt att skriva ett inlägg ikväll om julpyssel då jag har pysslat lite i helgen.

Men när jag loggade in här så blev jag så förvånad att se att jag har fått in någon slags reklam högst upp på min blogg.
Jag har ju i vanliga fall ingen reklam på bloggen och tycker det är snyggare utan så det är ingen reklam jag har lagt till själv.
Så nu undrar jag såklart : vart kommer reklamen ifrån och framför allt hur får jag BORT den?
När jag sedan loggar in så är det mer reklam och inte någon trevlig sådan.
Usch, så arg det gör mig!
Dessutom har jag inte tid eller ork att sitta och leta upp hur jag ska få bort detta, ändå har jag nu suttit i två timmar för att se om det är någon inställning eller liknande som har ändrat sig eller om det finns något lätt sätt att få bort reklamen på.
Åh, så himla onödigt!

Hur ser sidan ut för er?
När jag går in via mobilen så ser jag ingen reklam alls, konstigt.
Hoppas ni inte ser en massa konstig reklam nu bara, hör gärna av er om det är så.
Grrrrr...............

1 kommentar:

MinaMirakel sa...

Ser ingen reklam alls;)/Åsa