02 juli 2012

Vilopaus


Det blev visst en liten vilopaus från bloggen.
Egentligen lite ofrivilligt men jag har märkt att när jag har mycket att göra på jobbet och i livet så blir det mindre bloggande.
Jag har tänkt ut inlägg som jag ska skriva men skulle använda egna bilder då och jag har inte ens lyckats hinna med att föra över bilderna från kameran till datorn.
Nåja.

Vad tycker ni om de här möblerna?
Visst är de snygga?
I de kan man ta sig en skön vilipaus, i alla fall om man är hund.


Jag tycker att de är helt fantastiska.


Tyvärr så är det ju som vanligt så att priserna är också ganska fantastiska.
Drygt fem tusen kronor kostar det om man har en ganska stor hund som vi.
Men visst ser det väl underbart skönt ut!
Och dessutom snyggt, det brukar ju vara det som är problemet.


Första gången jag såg dessa fina hundmöbler så läste jag inte så noga utan tittade mest på bilderna, när jag sedan läste lite mer så såg jag att de är designade av Tanja Fylking.

Nu är jag inne på min sista jobb vecka innan det är dags för semester.
Det ska bli skönt att få semester men samtidigt så har vi ingenting inplanerat på grund av vår stora renovering.
Vi får ta en vecka i taget, eller kanske en dag i taget.
Den här veckan är dessutom barnen utlånade till mormor och morfar som är här och hälsar på så kvällarna har jag tänkt ägna delvis åt att få iordning inne i huset där det ser ut som kaos.

Inga kommentarer: