31 juli 2012

Önskelista


Eftersom det är någon som snart fyller år så kommer här en liten mini-önskelista på fina och ganska så onödiga saker som jag såg nu när jag surfade på nätet (som vi äntligen har fått tillbaka efter våran nya eldragning).

På första bilden är det alltså tårtbesticken från "House Doctor" som önskas (klicka på länken så hittar ni butiken).


Till tårtan vill man ju givetvis dricka kaffe och vad är då inte finare än den här kaffekannan med tillhörande filterhållare.
Säkert helt onödig men väldigt fin ändå, också denna är från "House Doctor".


Och om man som jag egentligen inte dricker kaffe, förutom vid väldigt speciella tillfällen då jag även öser i socker och massvis med mjölk, då kanske man väljer att dricka lite te istället.

 

Jag har länge letat efter en fin låda till te påsarna som är fin och denna är nog den finaste jag har sett ( i alla fall hittills och jag har sett många).


Sen har man kanske serverat en sallad till middagen och salladsbestick kan man ju inte få för många utav, just nu har vi bara ett par i turkos plast och de vill jättegärna ha lite sällskap.

Men man ska ju självklart inte bara tänka på sig själv utan först är det faktiskt sambon som fyller år och vad han önskar sig i år har jag inte riktigt koll på.
Kanske en snäll fru (ähum, jag menar sambo) men det har han ju redan tänker jag!

Ha det bra i solen tills nästa gång. 

PS) Alla bilder är lånade från Nordljus.net

Inga kommentarer: