15 maj 2012

Nya Lampor


Nu blev det ett långt glapp igen.
Jag märker att jag inte kan koncentrera mig på flera saker i taget nuför tiden.
Om jag koncentrerar mig på att det ska vara städat hemma eller att jag ska träna eller att jag ska hinna med att pyssla så hinner jag bara med en sak och därför blir bloggandet lidande.
Fast det är kanske inte hela världen.

Har börjat på en del inlägg men de blir inte klara.


Här är i alla fall en lampa som vi har beställt.
Har inte fått hem dem ännu men de är på väg.
Det roliga med dem är att man kan välja att ha dem svarta eller vita, vi har väl tänkt att de ska vara vita men jag gillade även bilden med den svarta lampan och det svarta bordet.


Jag tror att det blir bra!
Sen får vi se hur de ser ut när man väl sätter upp dem.
Förhoppningsvis blir de bra i väntan på att vi sparat ihop pengar till att köpa den här lampan som jag egentligen vill ha.
Men de påminner i alla fall lite om varandra, eller hur?

2 kommentarer:

MinaMirakel sa...

Dom ser jättefina ut, som en stor kotte!/Åsa

hanna karlzon sa...

snygga!!