21 mars 2012

Happy Birthday!


Grattis på födelsedagen älskade 7-åring!

Jag brukar varken vara överkänslig eller blödig men en gång om året så tänker jag på att jag nästan höll på att missa att få vara med när mitt lilla mirakel växer upp.
Hon föddes till slut med hjälp av ett akut kejsarsnitt som inte var direkt dramatiskt förutom när allt var över och jag fick andnöd när de skulle sy ihop mig igen.
När de då skulle hjälpa mig medicinerade de mig på fel sätt och framkallade en slags "hjärtattack", så istället för att få umgås med min nyfödda dotter och sambo fick jag ligga ensam mitt i natten på hjärtintensiven.
Usch, det är riktigt läskigt när jag tänker på det så här.
Jag kommer ihåg att jag under den första tiden var livrädd att jag skulle få något fel på hjärtat och dö.
Men nu sju år senare så tänker jag som sagt inte på det alls..............förutom en gång om året då.

Men nu struntar vi i det för det är Alvas stora dag!
Grattis önskar din lilla mamma, jag är så glad att jag fick vara med i ditt liv.

2 kommentarer:

MinaMirakel sa...

Stort grattis till födelsedagsbarnet!/Åsa

BubbleLeeloo sa...

Ja det är tur att allt gick bra! Tänk så fort tiden går! Stort grattis till Alva! Hoppas allt är bra med er alla! Kramis