01 januari 2012

God fortsättning!


Första dagen på det nya året.
Undrar hur 2012 kommer att bli?
Jag har en del förväntningar, förändringar, förhoppningar och funderingar på detta året som börjar idag.
Och när året precis börjar så känns det som om man kommer lyckas med allt men min erfarenhet säger samtidigt att så inte är fallet men jag hoppas i alla fall att jag kommer lyckas med några av målen.
Nyårslöften har vi inga direkt men efter julen brukar det bli naturligt med att undvika godis och ägna sig åt mer motion.
Har ni några nyårslöften?


Som så många andra hade vi fest igår och det var mycket trevligt!
Till förrätt blev det överbakad hummersoppa.
Den är väldigt lätt att göra, ser lite festlig ut  och verkligen god.
 

Till huvudrätt blev det oxfilé surpris med rödvinssås.
Mumsigt!
Recept finns på Arla.se, men klicka bara på bilderna som kommer ni dit.

Tack för att ni tittar in här och jag hoppas ni får ett underbart år!

Inga kommentarer: