13 augusti 2011

Shoppat

Nu börjar det närma sig inflyttningsdax i det nya huset.
Man blir ju så sugen på att handla nya saker, både stort och smått.
Men det mesta är det ju bäst att vänta med tills man flyttat in och kan mäta vad som passar in.

Men jag har unnat mig (oss) några nya saker iform av ett nytt sängöverkast!
Brukar kolla på sängöverkast lite då och då men jag vill ha ett som är lite lugnt och inte så jätte färgglatt.
Det finns ju supermånga överkast från tex Greengate som är hur snygga som helst men de är lite för blommiga/färgglada för mig just nu.
Jag har ju köpt ett rosa till Alva men har svårare att köpa ett till sovrummet, så nu hittade jag ett vitt med spetskanter som jag slog till på.
Hoppas det blir snyggt!


En till sak som jag länge har velat ha är en sån här sak, en snygg sopborste.
Just denna modellen har jag ju sett mycket men inte fått tag i föränns nu.


Ett sopset från Iris hantverk.
Det är gjort i trä och är verkligen supersnyggt.

Bild lånad av : Hemlängtan

Sedan blev det också en grillvante, kökshanddukar och förkläde från Greengate som var på rea för halva priset. Yippie!


Inga kommentarer: