12 juli 2011

Semesterresa


Idag påbörjar vi våran semesterresa.
Jag har packat hela gårdagen vilket min sambo tycker är jättekonstigt och har gått och frågat "vad gör du" lite då och då.
Vet inte om det är jag som är kass på att packa men jag tycker att det är lite mycket när man ska hålla koll på vad man ska ha med sig på semestern, inte bara till sig själv utan till båda barnen också.
Dessutom måste ju en hel del av kläderna strykas och då tar det tid!
Ja,ja. Nu är det klart och vi börjar med att åka till sommarstugan i Värmland, där stannar vi en vecka innan det bär av till Tyskland.
Där ska vi hälsa på mormor och morfar som bor där för tillfället.

Jag har inte fått ordning på symaskinen ännu, eller jag har inte haft tid att sitta där något mer men jag har en idé att testa när jag kommer hem igen.
Jag hoppas på att höra va mig en del men vi får väl se hur det går.

Hoppas ni med har en trevlig semester!

1 kommentar:

BubbleLeeloo sa...

Hoppas ni har det skönt på semestern! Kram