23 mars 2010

5-års kalas.

Som ni märker så påbörjade jag detta inlägg för flera dagar sedan men har inte lyckats skriva färdigt det föränns idag (fredag).

I helgen som gick var det kalas varje dag eftersom Alvis fyllde 5 år.



Här är några kakor som jag bakade till kalaset.
I övrigt så bakade jag inte så mycket särskilt utan tänkte lite grann på sockerintaget, till skillnad mot förra årets kalas

Jag har inte heller fotat så mycket som jag har velat eftersom jag är lite grinig över att jag inte har någon bra kamera längre.
Vi måste bara köpa en systemkamera snart, det finns inga alternativ!

Här kommer i alla fall en liten bild på den stora 5-års presenten som Alva fick av oss och mormor och morfar.



Ett superfint dockhus i vitt med tre våningar.
Gissa om hon blev glad!



Här sitter kompisarna och väntar på att kalaset ska börja!

2 kommentarer:

BubbleLeeloo sa...

Åh vilket fint dockhus! Hoppas att kalaset var lyckat! Kram

lina sa...

Vilket fint dockhus, vart har ni köpt det?