18 januari 2010

Beställda Moln Leggings

Dessa bruna moln leggings beställdes i storlek 98 och jag blev lite fundersam eftersom mitt mönster enast fanns till om med stolek 92.
Jag lyckades förstora mönstret eftersom det bara var en storlek ifrån och beställaren vill även ha extra benlängd på sina leggings.

Nu är de i alla fall sydda, och det gick undan så jag vet inte varför jag kände mig så tveksam.
Jag är nog lite rädd för allt som är lite nytt.
Så nu ska jag pröva att sy lite mer nya saker.....................

4 kommentarer:

MinaMirakel sa...

Dom ser ju finfina ut, riktigt proffsigt!/Åsa

Strömming sa...

Hej
Dina kantband ser lite vågiga ut. När jag menar bubbligt så är det tyget som bubblar sig /rynkar sig för att man dragit för hårt och när det blir vågigt så har man dragit för lite och då blir tyget utdraget och bandet blir vågigt.

Det här är en typiskt exempel på att ha sträckt för mycket http://strommingdesign.blogspot.com/2008/12/en-body-till.html

Dessa däremot har för lös sträckning på banden http://strommingdesign.blogspot.com/2008/06/misslyckad-mudd.html

Hoppas du förstår vad jag menar!

Fråga gärna igen om det är oklart!

Strömming sa...

Glömde ju skriva att byxorna ser toppenfina ut!

Kristina sa...

Jättefina. Jag vill med beställa något men vet inte riktigt vad än. Tänk, för ett bra tag sedan så drömde jag att du hade öppnat en egen liten butik. Man kan ju nästan säga att det var en sanndröm för det är ju en butik, fast på nätet.