02 augusti 2009

Mini-swap.

Idag ärmin semester slut! Suck och stön! Jag fattar inte att fyra veckor kan gå så himla fort.
När vi kom hem från Värmland idag så låg det ett litet paket och väntade på mig. Jag var ju med i en liten mini-swap i början på sommaren som Pumla ordnade.

Man skulle skicka en meter tyg och sedan en liten sak (som kunde vara vad som helst). Detta fina paket fick jag av Anna på Od andulky.

Det var perfekt! En meter av det limegröna tyget med randiga flodhästar. Jag har ju inget sådant sen innan så det var jättekul. Ska sy något till Anton av det såklart! Och sedan en rosa "dregglis". Nu dregglar ju inte Alva längre (som tur är) men däremot dregglar Anton precis hela tiden, vi får se om han vill ha en rosa dregglis men annars blir den perfekt som present i framtiden.

Nu fick jag ju däremot lite dåligt samvete för jag har inte skickat något till min swap-kompis ännu så när jag hade packat upp alla kläder och nattat barnen så packade jag mitt paket. Fotade lite också eftersom jag skickade med en ny grej som jag inte visat här ännu, men jag får vänta någon dag så jag inte förstör överraskningen.

Trodde också att jag skulle hinna hem innan jag fick 5000 besökare på bloggen. Min blogg är ju inte så välbesökt men det gick visst något fortare än jag trodde. Men jag har fotat vinsten så håll ut för imorgon blir det ............... tävling!

1 kommentar:

od Andulky sa...

Kul att du gillade det!