07 juni 2009

Trött, tröttare, tröttast.


Herregud, idag har jag varit trött! Tror inte att jag har varit så här trött på flera år även om jag räknar under bebisperioderna.
Idag var jag så trött att jag knappt kunde stå på fötterna. En försenad vårtrötthet kanske?
Anton var också riktigt trött men det var ju för att han inte la sig förens klockan halv elva igår kväll, typ fyra timmar senare än vanligt. Han somnade nästan i lunch maten!
Så när han sov middag så sov även jag middag, det var riktigt skönt. Jag brukar ha lite svårt för att göra så eftersom jag tycker att det känns som om man slösar bort en massa dyrbar tid då.

Jag gillar verkligen inte att vara sådär trött (fast vem gör väl det) för det är som att ingenting är kul och man ser bara en massa fel överallt men orkar samtidigt inte göra något åt det. Tex så ser man all smutsig tvätt men orkar inte sätta på en tvättmaskin. Plocka upp leksakerna på golvet känns som ett helt projekt osv. Det mår man ju inte direkt bättre av.

Nåja, nu när det är kväll känner jag mig plötsligt lite piggare! Hoppas att det håller i sig under veckan, det kan behövas.
Halsbandet på bilderna är min nya favorit. Hade det på bröllopet.
Har inte köpt så mycket smycken på ett tag då jag gick över till att bara använda guldsmycken (äkta eller oäkta) men egentligen tycker jag bäst om silver. Nu struntar jag i att förlovnings ringen i guld inte matchar utan nu kör jag på silver igen, det är mycket roligare!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilket fint halsband!Gissar att du fått det av Matte eftersom det står jag älskar dig på italienska?
Kram,lisa