01 april 2009

Presenter

Tänkte passa på att göra ett snabbt inlägg. Anton har sin näst sista inskolningsdag idag så jag har några timmar på alldeles egen hand. Typiskt nog så har jag då gått och blivit sjuk! Eller kanske inte så jättesjuk även om jag kände det så imorse men huvudvärk, snorig, halsont och ont i kroppen. Måste ha blivit smittad av de små dagisbarnen............
Så i stället för att vara ute och jogga så sitter jag en liten stund vid datorn. Tänkte att jag skulle visa några av Alva´s fina presenter som hon fick på sin födelsedag.

Först ut är en efterlängtad ryggsäck som hon kan ha när de går på utflykt på dagis. Innan har hon haft en liten, väldigt opraktisk liten väska som är köpt för en billig peng på H&M.
Den här nya fick hon av mormor och morfar och det är ju en klassiker i mini-modell. Undrar just hur många skolbarn i Sverige som har haft en sådan. Jag är i alla fall en av dem. Hade en klassisk blå om jag inte minns fel.

En liten nyckelring med Alva´s namn hängde redan på den.
Det bästa med dessa ryggsäckar är att de är smidiga och lätta att öppna och dessutom följer det med ett litet sittundelag! Kan ju inte bli bättre. Det svåra var bara att hitta den i rosa.
Sen måste ju Anton få en likadan också men det dröjer ju ett litet tag innan han ska ut på utflykt.


Inga kommentarer: