22 januari 2009

På banan igen.


Sådär ja, äntligen så har datorn helt vaknat till liv igen!
Krävdes att en tekniker från Dell kom hit och bytte ut hela hårddisken och ram-minne och jag vet inte allt. Dessutom så köpte ju Matte en helt ny dator så nu har vi en lap-top (min favorit) och en ny stationär dator. Perfekt tycker jag!

Imorgon får jag uppdatera bloggen med bilder på mina nysydda Tilda figurer. Nu är det så mörkt så det blir bara konstigt när jag fotar på kvällen, våran kamera skulle också behövas bytas ut. Jag får försöka spara lite pengar nu när jag har börjat jobba igen. Jag har lite svårt för att spara tyvärr, måste blivit någon miss i genuppsättningen för syrran fick visst alla de generna och jag inga. Lite orättvist. Men jag övar upp mig, det går sisådär.

Inga kommentarer: