01 september 2008

Tre små sniglar

Har pysslat lite till på kvällstid. De här sniglarna har i och för sig varit klara ett tag men jag har inte lyckats få några bra bilder på dem. Vet inte varför kameran krånglar.
Dessutom så har fick datorn nått slags virus. Helt plötsligt larmade den om att datorn var smittad och att man skulle köpa ett speciellt virusprogram (fast vi redan har ett). Det gick inte att klicka bort heller utan man skulle hela tiden kryssa i hur mycket pengar man skulle betala. Helt skumt! Men nu tror jag att jag lyckades få bort det så att man kan använda datorn som vanligt igen. Usch, jag avskyr när datorer krånglar, det ska bara funka!

Här kommer de små sniglarna, jag gillar nog bäst den med svamptyget (som är från asien). Men jag tycker även att den ljusblå blev snygg när man satte på rosetten med alfabetet på.
Vad tycker ni?






3 kommentarer:

BubbleLeeloo sa...

Hej Tanja!
Fina sniglar! Jag tycker som du! Svamptyget var verkligen fint! Vad du hinner med att sy mycket. Hoppas allt är bra med er alla! Kram Anneli

Anonym sa...

nej men herreguuud !
tanja du måste lära mig hur man gör sånna där . gud vad de är sööta ! gash jag vill ha en snigel också (a).<3
kläningen . hahaha de var jätte länge sen , den blev aldrig klar :O . hahah men den här terminen har jag inte slöjd .så de e trist . !
joo verkligen ! men jag tränar varje dag och i helgen har jag cup och massor med sånt . men karnske nån söndag ? på eftermiddagen karnske . vi måste höras . du fyller ju år snart !
harebra ! hälsa anton & alva .. du behöver inte hälsa matte ;)
skoja bara ! hälsa han du ;)
kkramar linnéa

Karolina.http://esterochkonrad.blogg.se/ sa...

Var kan man köpa det fina svamptyget? /Karolina